loading

Reklamacje

 

Nie jesteś zadowolony z naszego serwisu? Zgłoś reklamację!

 

Dokładamy wszelkich starań by usługi serwisowe OSCAR wykonane zostały terminowo i fachowo. Profesjonalna kadra, najlepsze urządzenia i oryginalne podzespoły są filarem jakości naszych usług. Jeżeli jednak nie jesteś zadowolony z naszej pracy, po prostu zgłoś reklamację.

 

Warto wiedzieć:

 

Reklamacja jest prawem Klienta z którego powinieneś skorzystać, jeśli nie jesteś zadowolony z wykonanej usługi. Twoja reklamacja pomaga nam znaleźć te miejsca procesu serwisowego, w których powstają błędy. Dzięki krytycznym uwagom Klientów, stale poprawiamy jakość naszych usług.

 

Jak zgłosić reklamację?

 

To proste - możesz ją zgłosić osobiście, emailem lub telefonicznie! Podstawą do rozpatrzenia reklamacji są dane z faktury. Twoją reklamację postaramy się załatwić w najszybszym możliwym terminie. Jeśli zechcesz będziesz przez nas informowany na bieżąco o postępowaniu reklamacyjnym.

 

Obsługa reklamacji
Sławomir Damięcki 

Sławomir Damięcki

Kierownik serwisu mechanicznego


Pon - Pt 8.00 - 16.00

tel. 29 642 18 00

Napisz do nas